Instagram’dan şifreli sürpriz: “Kilitli Reels” özelliği test ediliyor

Instagram, Etkileşimi Artırmak İçin Kilitli Reels Özelliğini Test Ediyor

Popüler sosyal medya platformu Instagram, kullanıcıların etkileşimini artırmayı hedefleyen yeni bir özellik olan “Kilitli Reels”i test etmeye başladı. Bu özellik sayesinde kullanıcılar, yalnızca belirli bir şifreye sahip olan gizli videolar oluşturabilecekler.

Yeni Özellik Nasıl Keşfedildi?

Instagram’ın ana şirketi Meta’ya ait olan “design” adlı resmi hesap, kilitli reels özelliğini duyuran paylaşımıyla dikkatleri üzerine çekti. Videonun başlığında ipucu bulunan paylaşım, kullanıcılar için bir bulmaca haline geldi. Doğru şifre girildiğinde ise “çok yakında” mesajı beliriyor ve design hesabının Threads platformunda yeni bir profil açacağı düşünülüyor.

Instagram’ın Hedefi Ne?

Kilitli reels özelliği, içerik üreticileri ile takipçileri arasında daha yakın ve keyifli bir ilişki kurmayı amaçlıyor. Örneğin, bir kullanıcı sadece takipçilerinin çözebileceği ipuçlarıyla interaktif videolar oluşturabilir. Bu sayede takipçilerle etkileşim artırılarak eğlenceli bir deneyim sunulmuş olacak.

Instagram’ın test aşamasındaki bu yeni özelliği, markaları da hedefliyor. Markalar, kilitli reels videoları aracılığıyla yaratıcı içerikler oluşturarak yeni ürün tanıtımları, promosyonlar ve kampanyalar için heyecan uyandırıcı bir platform sunabilecekler.

Özellik, henüz tüm kullanıcılara sunulmadı ancak sosyal medya dünyasında etkileşimi artırmak isteyenler için büyük bir potansiyel taşıyor.

Related Posts

Kendi nişan taşını arıyordu, devasa bir elmas buldu

31 yaşındaki Micherre Fox’un elmas arayışı, planladığı gibi sembolik değil, gerçek anlamda karşılık buldu. Amerika’nın halka açık tek elmas madeninde bulunan taş, bu yılın en büyük keşiflerinden biri oldu.

Google’a bir ceza daha: Bu sefer 36 milyon dolar…

Google, Avustralya’daki büyük telekom operatörleriyle yaptığı arama motoru anlaşmaları nedeniyle 55 milyon Avustralya doları tutarında ceza ödemeyi kabul etti. Karar, mahkemenin onayına sunulacak.

Cam, nasıl oluyor da ışığı geçirebiliyor?

Katı bir madde olmasına rağmen ışığı geçirebilen cam, bunu nasıl başarabiliyor? İşin sırrı, büyük oranda üretim sürecinde gizli…

3 yıl önce ortaya çıkan şirket Chrome’u almak için servet önerdi

Teknoloji dünyasında dengeleri değiştirebilecek sürpriz bir gelişme yaşandı. Yapay zekâ odaklı arama motoru girişimi Perplexity, Google’ın yıllardır piyasanın lideri konumundaki web tarayıcısı Chrome için 34,5 milyar dolarlık dev bir satın alma teklifi sundu.

Perplexity, Chrome’a 34,5 milyar dolar teklif etti

ABD’deki antitröst davası sonrası Google’ın Chrome’u satma zorunluluğu bir kez daha gündemde. Yapay zeka devlerinden Perplexity de, 34,5 milyar dolarlık bir teklif sunarak bu fırsattan faydalanmak istiyor. Fakat süreç pek de kolay görünmüyor.

Apple, uygun fiyatlı MacBook geliştiriyor olabilir

Apple, MacBook tarafında daha uygun fiyatlı seçenek olması adına yeni bir model geliştiriyor.