Kaspersky, Türkiye’de %42 oranında büyüme elde ettiği 2024 yılına ait finansal sonuçlarını açıkladı

Kaspersky, 2024 Mali Sonuçlarını Açıkladı

Kaspersky’nin 2024 yılı global mali sonuçları, Global İş Ortakları Konferansı’ndan bir gün önce İstanbul’da düzenlenen basın toplantısında Eugene Kaspersky tarafından açıklandı. Şirket, satışlarında %11’lik artışla güçlü bir performans sergileyerek tüm zamanların rekorunu kırdı ve gelirlerini 822 milyon ABD dolarına ulaştırdı; ayrıca Türkiye’deki satışlarında da %42’lik büyüme elde etti.

Kaspersky’nin Büyüme Stratejisi

Kaspersky, 2024 yılında çözüm portföyünü daha da geliştirmeye ve elverişli pazarlarda işini büyütmeye devam etti. Jeopolitik iklime ve bunun sonucunda ortaya çıkan kısıtlamalara rağmen pozitif büyümesini sürdüren Kaspersky, lider kurumsal siber güvenlik çözümlerini daha da geliştirmenin yanı sıra, tüketiciler için de önemli bir siber güvenlik sağlayıcısı olarak finansal sonuçlarını rekor seviyelere yükseltti.

  • Kaspersky’nin ticari büyümesinin büyük ölçüde B2B işinden kaynaklandığı belirtildi.
  • Şirketin küresel B2B satışları yıllık bazda %19 artarken hem kurumsal hem KOBİ satışları çift haneli büyüme gösterdi.
  • Kaspersky’nin küresel performansı Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) bölgesinde de desteklendi.

2024 yılında şirketin yeni amiral gemisi ürün grubu Kaspersky Next, şirketin B2B ekosistem satışlarını artırmaya yönelik güçlü bir adım oldu. Ürün yelpazesini çeşitlendirerek satışlarını artırırken, teknolojik yeniliklere öncelik verme politikasından ödün vermedi. Aynı zamanda, Kaspersky 2024 yılında da en çok test edilen ve en çok ödül alan siber güvenlik şirketi olma özelliğini sürdürdü.

Kaspersky CEO’su Eugene Kaspersky’den Açıklamalar

Kaspersky CEO’su Eugene Kaspersky, “2024 yılında rekor kıran gelirlerimizle önemli bir dönüm noktasına ulaştık. Bu bizi daha da ilerlemeye zorluyor. Pazardan daha hızlı büyümeyi ve lider konumumuzu güçlendirmeyi hedefliyoruz. Müşterilerimizi tüm siber saldırı vektörlerine karşı korumaya, aynı zamanda gelişen ihtiyaçlarına ayak uydurmak için ürün portföyümüzü genişletmeye kararlıyız.” ifadelerini kullandı.

Şirketin küresel performansı hakkında açıklamalarda bulunan Eugene Kaspersky, iş ortaklarının siber güvenlik ekosistemindeki rolünü de vurgulayarak, iş ortaklığının önemine dikkat çekti.

Kaspersky Türkiye Genel Müdürü İlkem Özer’den Açıklamalar

Kaspersky Türkiye Genel Müdürü İlkem Özer, şirketin Türkiye’deki büyümesine ilişkin olarak, “Kaspersky, güçlü bir iş ortağı ağı kurmaya ve geliştirmeye kendini adamış iş ortağı merkezli bir şirkettir. Biz iş birliğini hem kârlı hem de sorunsuz hale getirmek için çalışıyoruz ve müşteri memnuniyetini en önemli önceliğimiz olarak görüyoruz.” açıklamasında bulundu.

2024 yılında gerçekleşen Global İş Ortağı Konferansı’nda, yaklaşık 100 Kaspersky iş ortağının bir araya gelerek, Kaspersky’nin gelecekteki projelerine ilişkin önemli görüşmeler gerçekleştirdiği belirtildi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Kendi nişan taşını arıyordu, devasa bir elmas buldu

31 yaşındaki Micherre Fox’un elmas arayışı, planladığı gibi sembolik değil, gerçek anlamda karşılık buldu. Amerika’nın halka açık tek elmas madeninde bulunan taş, bu yılın en büyük keşiflerinden biri oldu.

Google’a bir ceza daha: Bu sefer 36 milyon dolar…

Google, Avustralya’daki büyük telekom operatörleriyle yaptığı arama motoru anlaşmaları nedeniyle 55 milyon Avustralya doları tutarında ceza ödemeyi kabul etti. Karar, mahkemenin onayına sunulacak.

Cam, nasıl oluyor da ışığı geçirebiliyor?

Katı bir madde olmasına rağmen ışığı geçirebilen cam, bunu nasıl başarabiliyor? İşin sırrı, büyük oranda üretim sürecinde gizli…

3 yıl önce ortaya çıkan şirket Chrome’u almak için servet önerdi

Teknoloji dünyasında dengeleri değiştirebilecek sürpriz bir gelişme yaşandı. Yapay zekâ odaklı arama motoru girişimi Perplexity, Google’ın yıllardır piyasanın lideri konumundaki web tarayıcısı Chrome için 34,5 milyar dolarlık dev bir satın alma teklifi sundu.

Perplexity, Chrome’a 34,5 milyar dolar teklif etti

ABD’deki antitröst davası sonrası Google’ın Chrome’u satma zorunluluğu bir kez daha gündemde. Yapay zeka devlerinden Perplexity de, 34,5 milyar dolarlık bir teklif sunarak bu fırsattan faydalanmak istiyor. Fakat süreç pek de kolay görünmüyor.

Apple, uygun fiyatlı MacBook geliştiriyor olabilir

Apple, MacBook tarafında daha uygun fiyatlı seçenek olması adına yeni bir model geliştiriyor.